Tackar för en trevlig helg!

Min största fundering just nu är; När kommer deklarationen?? Ja ja vet de låter konstigt, men ja vill ju veta om ja får tillbaka massa pengar, troligtvis inte, eller om ja måste betala massa.. antagligen.. De är nog mest bara för att ja ska veta hur ja ska planera öhh.. ja planera sommaren eller nått sånt.. :) Kanske rent av se om man kan spendera massa pengar nu.. haha..

Helgen som var, var kanon, verkligen! :) Jag var hos en vän, och vi satt och drack hos henne först, sen var vi ut på bygatan och åt, himla gott, de var ja och mina två vänner :) Så vi satt kvar på restaurangen ett bra tag och sen gick vi vidare ut, där var de kö(!) kors i taket :) så vi stod en liten stund, sen när vi kom in så hade vi verkligen jättetrevligt, hela kvällen var perfekt! :) Träffade en gammal kompis, som ja inte sertt på hur länge som helst, de var trevligt, visa sig att han flyttat hem igen, så de var ju trevligt och höra :) så hoppas att vi kan ta en fika och kackla lite och ta igen va som har hänt :) ser framemot.. Sov iaf över hos min vän, som är så himla snäll som låter mig sova över där, hon är en ängel :)  Vi åt rostade mackor mitt i natten precis som vanligt, som vi brukar när vi sovit över och kackla massa, eftersom man ställde om kl blev de ju rätt sent, men de var så himla trevligt, och sen dagen efter tog vi en lunch på de lokala fiket, och satt mest och degade i soffarn.. när kl började närma sig sju, åkte ja hemåt och tillbaka till vardagen igen..

Tack för en trevlig helg!

Nej, nu tror ja att de blir och göra mig iordning ska åka och äta lunch me min samob, som inte händer alltför ofta just nu, så de ska bli himla trevligt, ska se vad han jobbar me oxå på bussen, så de blir kul, trevligt och kunna träffa honom och kunna hinna ta en lucnh ihop :) puss älskling!

Jaha..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min kom idag iaf =) men du kan alltid gå ut på nätet och kolla med en e-legitimation =)

kram

2009-03-31 @ 12:05:27
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Erica

Härligt att helgen vart bra! Trots att ni alla tre är judas... ;) Själv gick vi hem efter mörkerpromenaden och sedan degade fröken i soffan och somnade då det var 4 (!!!!!) minuter av fotbollsmatchen. SUCK för mig liksom! Måste försöka ses snart... SAKNAR! Puss

2009-03-31 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0