lee..

Orka.. ja säger bara de.. orka..

men men..

jaha, idag fick ja jobba över, blev ingen kortdag, men de är bra, behöver ju timmarna alla gånger... ledig nu i tre dagar, så de känns skönt, på ett sätt, vet inte bara va ja ska göra, tänker nog inte ägna mig åt nått här hemma iaf.. möjligtvis plantera nån blomma ute.. möjligtvis.. men vi får se hur ja känner och va ja får lust till..

Beställde tid för håret idag, är på tiden igen.. och ja fick en om en vecka så de ska bli skönt, min lugg retar gallfeber på mig ibland, men men den kommer inte undan, idag var ja nästan på väg och klippa av den rakt själv haha, men ja får klara mig som de är i en vecka ska leta på några riktigt bra hårnålar om ja har några så den kommer bort lite.. 

Min plan var ju egentligen och åka hem till mina föräldrar nu dessa dagar när ja är ledig, men ja vet inte om ja orkar de heller.. kanske bara sova bort dagarna..

Min kropp känns idag iaf, efter gårdagens aktiviteter, men de var ju så himla kul så de är de lätt värt, kanske ska ta en dag i bjursbacken? får se, de vore himla skoj iaf.. fast de var ju de där me skidor och så, och sen kanske man vill ha lite sällskap.. hmm.. jaja får se hur de blir oxå..

Berätta ja om mitt äventyr i lördags me biltvätten? hmm.. ja tror inte de.. kände mig iaf som en av sveriges värsta bilförare, ingen aning hur en sån där funkar.. hitta inte ens knappen till var man skulle öppna portarna, och sen stod ja där och funderade ett tag, efter att den sprutat ner bilen en vända, kom ja på att ja kunde stänga dörren till väntrummet, haha tyckte de kändes lite konstigt om man skulle sitta där och vänta och dra in den luften.. verkar ju inte hälsosamt.. 

Har en känsla i kroppen..

.................

Jaha, får se om ja får besök imorn, vore ju himla trevligt.. :) Ni är så välkomna så!..

De här kan i vilket fall som helst bli en väldigt bra vecka eller väldigt spännande vecka, eller helt enkelt tråkig vi får se, hoppas på de första..

Mia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0