Vilken vecka..

Shit.. denna vecak som har varit har varit helt galen om ja tänker efter de har varit fullt ös medvetslös, och ja vet inte att de redan är söndag och veckan har redan varit... hmmm.. julen kommer me stormsteg.. :)

Nu sitter ja här och knaprar chips igen, när ska ja lära mig de här?? Jaja..

Veckan sprang ju som sagt förbi, ja var ledig i torsdag, och då åkte ja och min vän till Blge och hennes son var me, shoppade ju som sagt inte så mycket, men de var sjukt trevligt, tackar dig damen :) Fredagen var galen.. hela dagen gick bra fram itll fyra då en bomb slog ned bokstavligt talat typ, så de var fullt ös, min kollega fick skicka mig hem för att ja ens skulle komma därifrån, ibland önskar man verkligen att man har fler timmar på dygnet, men de gick ju bra, skulle vidare till mitt andra jobb, de visa sig ju då att de var ju match som skulle börja och ja skulle dit men precis som en hel del andra idioter oxå skulle, och ja tror inte att 90 finns någon annanstans faktiskt.. ja kom ju fram iaf, och de gick oxå bra, men var ju sjukt trött.. kom hem och försökte sova, vilket brukar vara en ren omöjlighet när man väl måste.. Upp på lördagen, ja lovar ja var lagom mör.. Men dagen flöt på fint och allt gick som smort, behövde lite lugnare dag.. upp till LSD för och hjölpa en vän me och byta bilbatteri och vi kackla väl på ett tag innan, men efter någon svordom över att hål inte är så lätta och se ibland och att de var lite trångt så är batteriet bytt, och sista ja hörde så funkar bilen bra, bra jobbat av mig! :) Aldrig gjort de förr, men nu kan ja ju bocka av på listan.. :) och hon blev glad så då är vi nöjda.. :) Stanna på affären och skulle "bara handla middag" en massa hundra lappar senare så åkte ja hem.. de blev lite dyrare än ja tänkt mig och ja.. men nu finns de massa mer mat hemma iaf :) Kom hem och laga mat, eller ja herrn laga mat, ja assistera, de är ju så trevligt och kunna laga god mat tillsammans och hjälpas åt me saker :) Sen bestämde vi oss för och sova en sväng, då vi skulle ut.. Vi åkte till Falun me kusinen till sambon och några till, var helt ok, kul och se lite folk och umgås en kväll me min sambo, de händer ju inte alltför ofta.. Idag var vi till hans morfar och åt tårta, och sen iväg och jobba.. Har även en sväng hunnit fundera på om vår diskmaskin håller på och ger upp hoppet..

Nu sitter ja här och är ganska mör och slut de blev rätt sent igår, men alldeles lagom att dricka.. och ja har ju sovmorgon imorn så ja ska inte klaga alltför mycket.. och i veckan är ja ledig ganska många dagar så då hinner ja ta igen mig lite.. vi får sonen imorn så de blir väl fullt ös i vilket falla som helst :) Fundrar på och åka och bada en dag..

Ja måste verkligen bara säga HA! och vara lite skadeglad :) de du! idiot.. hihi.. idiot är väl och ta i, men de passa bra i sammanhanget haha.. och ingen fattar som vanligt nånting... är så skönt när bara ja vet, och alla andra är som frågetecken, för ja bestämmer i min värld :)

Ja såg att antalet läsare har ökat igen.. hmm undrar va de beror på denna gång och hur mycket de disskuteras och analyseras just nu, och de blir väl värre igen nu då.. orkar inte bry.. Måste ni ( då menar ja vem som helst som vill) ta åt er så himla mycket av de som skrivs..? jaja..

Måste släppa de där nu..

Fick beröm idag igen, de är så roligt och få beröm! Tack! och som vanligt säger ja, de är enbart tack vare en person som kunnat gjort så ja skulle åstadkommit så mycket, du är GULD värd! TACK!

Ska ta och göra mig en sallad till middag imorn idag så att ja kan äta nått på rasten imorn iome att ja har sån kort rast när man jobbar eftermiddag.. Allt är klart ska bara hackas.. men vänta då är de ju inte klart.. jaja..

Har nog inge mer och tillägga mer idag, mer än att livet är väldigt underbart och ibland väldigt intressant.. man vet aldrig va som händer..

Me de orden avslutar ja mitt bloggande idag och går och gör de ja ska, säger på återsseende, och ta de lugnt..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu kan jag sova gött när jag läst min favorit saga som inte har något slut :D puss och natti natti

2009-03-01 @ 23:06:44
URL: http://rebekkaz.blogspot.com
Postat av: jenny

hej hej!! tack igen för hjälpen,skulle inte ha nån bil utan dej(den hade varit på skroten=)...hoppas vi kan ses nåt i veckan ska fixa en grej åt dej! ha de bra puss

2009-03-02 @ 08:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0