flyter på..

Tråkigt.. väldigt tråkigt när de kom till insikt och ja förstår hela grejen, ja har förlorat, de är synd.. Men men nya tag och inte så mycket ja kan göra, synd bara.. mycket synd..

Tittar på Gordon Ramsay, har ingen lust och gå och lägga mig, och sitter och funderar, ja är lessen över förlusten, men de är bara och inse, de är som de är.. och som vanligt ingen fattar nått, härligt! :)

Gick bra att vara barnvakt idag, somna utslagen på soffan :) Kul när allt flyter på sådär..

En vän frågade idag va som hänt iome att de står att livet är underbart på min msn, ja skriver så för att ja kan helt enkelt, och ibland är livet underbart, och just nu är de en sån period :D tack familjen :) Ni är GULD värd och gör de så mycket roligare i min vardag! :D thank you

Och ja allt är perfekt.. I min egna värld :D

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0