känsligt just nu.. tydligen..

Trött jättetrött.. men vill ta mig igenom Brothers and Sisters.. Får se hur länge ögenen vill..

Idag har varit en lugn dag, var till bästaste frisören idag och fixa håret, välbehövligt kan ja verkligen säga.. :) Blev bra, är nöjd som vanligt :) Måste fixa nån hårprodukt som gör så att håret stannar så som man vill hela dagen, vilket verkar vara omöjligt.. Men när ja får prova lite saltvattensspray så kanske de blir bättre, de funkar ju utomlands, så varför inte, ja satsar stenhårt på den produkten :)

Imorn är de våffeldagen så ni vet, för allmän information..

Jaha då har ja i stort sett gråtit mig igenom hela programmet.. Förstår inte att ja är så himla känslig för allt just nu(?!) Antar att de är den veckan eller nått, fast om ja inte missminner mig så var de för en vecka sen.. Nått är de iaf, för ja är extremt känslig mot allt.. Men de går över hoppas ja, snart.. :P :)

Tackar min vän för trevligt sällskap idag på dagen :)

Nej nu är kl alldeles för mycket dags och sova och vara utvilad till imorn..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0