Bra dag! nya skor, :D

Idag har ja i stort sett tillbringat hela dagen på kupolen, skulle ju bara ara där en timme eller två, haha de lät ju himla bra iaf, och massa fint hitta ja, men min plånbok säger klokt men starkt nej tyvärr.. Men ja hitta ett par asläckra skor som ja är sjukt nöjd me och de är en storlek mindre än va ja brukar :D Och ja är verkligen asnöjd, vilket känns bra, var så länge sen ja shoppa så ja unna mig verkligen saker som ja verkligen ville ha, och tänkte efter en extra gång, ja var väl lite som mamma åt min vän oxå, men känns dumt och köpa saker de är hål i redan ;) Men ja köpte en ring oxå, som ja bar hela dagen, mycket nöjd me mina köp och du min vän, hade ja haft de där pengarna hade ja köpt allt ja provat idag.. men de får bli en annan gång, när skatten kommer kanske.. :) Då får vi göra ett nytt försök, kanske kan till och me tänka mig att köpa de där röda skorna.. :) Tack för sällskapet idag iaf!

Efter vår tripp åkte ja till min fina vän och titta hur de går me huset deras och säga hej såklart :) och de var kul och se henne igen, hoppas hon följer me imorn, de vore så himla roligt om du kunde :)

Och älskling min ja vet att du hade gjort frukost imorse om de varit så :) Ja vet att du gör de åt mig varje helg, för du är faktiskt så sjukt underbar! :) ( Hoppas du tar de lite lugnt ikväll nu i stan)

Haft en toppendag helt enkelt, och imorn blir en lång, men förhoppningsvis rolig dag, och hela outfiten är klar, förutom nagellacket, hoppas ja bara hinner me och lacka dem.. Håret blir som vanligt, då ja försökte mig på en vågtång, resultatet blev, Va har du gjort me håret?! haha, ja förstår de resultatet haha, men kul va de..

Tänk om ja hade lite mer pengar, ja hitta så mycket fint idag verkligen, men men bara drömma.. :) Ja vet pengar gör en inte gladare, men min garderob skulle bli så mycket finare och bättre...

Nu ska ja vila mina smått ömande fötter, lägga mig och sova lite och drömma om min karl, som om ja känner honom rätt inte kommer ramla innanför dörren förns vi två.. :)

Mia.

ps, inga renar i sikte idag.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0