Glada nyheter :)

Hmm ibland är min blogg så sjukt intressant.. Men de är ju alltid spännande iofs.. hmm... måste tänka över de här lite.. fantastiskt va kul, inte ens en liten ledtråd, fantastiskt.. :) Men de gör ju saker och ting lite roligare.. va de gäller den gifta mannen, har ja som ni vet till de ja känner, sagt att ja har ändrat mig angående honom, de han gör på de sättet han gör, han är inte dum, han är ganska smart, och som lyckas på de sättet, ja diggar de helt enkelt, har absolut inget emot honom... Så, nu fick ni lite klarhet i de oxå, och ja tycker faktiskt han är trevlig, end of story.. Men ja kan rabbla länge om allt de här, men ja har faktiskt inte nån lust.. :P

Idag fick ja trevliga nyheter på jobbet, ja kommer få jobba mellan 22 och 30 tim i veckan, som nu fast lite mer var svaret :) Och sen ska ja få följa me på personalresan i veckan :) Ja som skulle få stanna hemma och vara ansvarig under tiden, nu får ja följa me, och de känns hur kul som helst att få vara en i gänget :) Synd att de inte blir nå taxfree då ja är tokluspank.. Men men, de blir kul och följa me iaf, spännande, och skönt och komma iväg en sväng, synd att ja inte får ta me mig min karl bara..

Idag, har ja lyckats göra en så kallad köttfärs, ja är lite inponerad, men tänk va lite röd currypasta kan göra :) och lite annat smått och gott..

Nu sitter ja och tar ett glas vin, snurrar lagom i huvuvdet, imorn ska ja bege mig hem över dagen, ville verkligen att karln skulle me, men en annan gång.. Men blir väl snart sova för min del, han är iväg och har kollat på hockey me sina vänner här i byn, så ja förväntar mig inte att han dyker upp inom den närmsta timmen iaf.. :) Nej.. tillbaka till tvn och min fredagskväll..

Tack för att du finns :)

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blev också helt snurrig av ETT glas vin häromdagen ;) hoppas du får det super bra på resan! kram

2009-05-09 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0