Sometimes..

Sometimes life is absolutly beatiful, and sometimes life suck really hard, and even worse, sometime life is a complete hell..

Att de kan vända så otroligt hela tiden, fattar inte.. men men.. Min kropp har faktiskt inte någon ork kvar överhuvudtaget.. de gör inte bättre me den där pollen som är ute heller.. helt matt och slut och tårögd i stup i ett, orkar inte helt enkelt..

Idag ska inhandlas studentpresent och födelsedagspresent, vilket ja inte är på humör för, men ja måste göra de idag, annars hinner ja inte.. Vet inte vilket som är svårast, massa förslag på födelsedagspresent, men ja vet inte alls, och inte en aning om studentpresenten.. och de bör städas hemma, ingen ide och skriva måste, för ja orkar ändå inte.. De ser ut som skit helt enkelt, och de gör ju inte att man mår bättre direkt.. de ja hade och se framemot idag var solen, som inte heller verkar komma fram idag..

Ja orkar helt enkelt inte..

Och inte gör saken egentligen bättre när allt bara blir fel hela tiden och allt man gör är totalt skruvat.. Ibland är de jätteroligt och vara mig ja vet.. verkligen inte.. De är inte så att ja tycker att ni ska tycka synd om mig, ja bara uttrycker mig i mina åsikter som måste kunna vara rätt ibland oxå, och här bestämmer ju som sagt jag, och då är allt ja säger helt rätt.. För här i min egna värld är allt jättebra.. :)

Mia.

Romeo take me somewhere we can be alone, ill be waiting, all you have to do is come
Youll be the prince and ill be the princess, its a lovestory so just say yes..
Lovestory - Taylor Swift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0