Upp tidigt imorn..

Jaha, som vanligt när man ska upp ultra tidigt på morgonen så går man o lägger sig alldeles för sent.. Imorn är de toktidig uppgång då de är uppställning sju på jobbet.. Sen bär de iväg på kryssning.. vilket ska bli skoj, så glad att ja får följa me :) Tvättmaskinen har dock jävlas me mig så har inte kunnat komma i säng tidigare än snart.. Vill gärna se eurovision oxå, men ja måste upp tidigt imorn så de blir inte nått av me de..

Sov ju jättedåligt inatt, men de har ju sina förklaringar, men hoppas att de blir mer sova inatt..

Träffa en gammal vän idag, så kul och se henne, var så längesen, och som vanligt när man ser dig är allt som vanligt, och de är så skönt :) Tack för både mat och the, min tur nästa gång :)

Haft en helt ok ledig dag idag, efter omständigheterna så har den varit mycket bra..

Nej, dags och lägga sig och orka me morgondagen..

Kommer sakna dig min karl, bara så du vet, och du betyder allt för mig!

Mia.

ps, de är ju humor hur endel folk beter sig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0