en liten uppdatering..

Vill verkligen skriva ett inlägg som skakar om lite, men inte säker på att ja kan de då ja inte har något och skaka om med haha..

Skrev ett inlägg tidigare men allt försvann typiskt.. så ja vet inte känner inte dirket för att börja om..

Jaha, de har väl inte hänt allt för mycket egentligen.. Helgen var toppen, hade tjejträff, och de var hur trevligt som helst, min söta vän har så himla fint hos sig, och vi har alltid så himla trevligt! Me like alot! Måste vart billigaste utgången ever, då de gick på 50 kronor :) Men eftersom ja är verkligen tokpank så var de jättebra för min plånbok, önska vi var mer övernes, och att den ville ge mig mer pengar, men icke..

Måndagen bestod av fotboll och ja träffa en viss person som gjorde att ja fick ångest, panik ville kräkas och gråta samtidigt, jättetrevlig känsla verkligen, men de gick ju bra iaf.. Hemmalaget sågmyra vann mot Långshyttan.. Div. 7 3-2.. Ja överlevde iaf..

När ja nu tagit tag och planterat ja då ändras vädret till jättedåligt.. Regn, vem beställde de? Jaja.. de kanske tar sig, och hoppas verkligen på fint väder..

Tisdagen var nog värsta dagen hittills på länge tror ja.. Satan vilken dag.. De började hemma och fortsatte till första rasten på jobbet då ja får hela kopp the över hela mig.. eller ja underdelen av mig iaf.. Humöret var sådär hela dagen, och allt var bara skit, skulle aldrig gått ur sängen den dagen men men..

Onsdag var igår.. känns som längesen, men då var de nog bara jobb som gällde.. Man blir rätt trött av och börja jobba kvart i åtta på morgonen då man går upp innan sex, eller ja man försöker iaf.. 

Idag, har ja vart ledig och träffat en vän på fika, chocka henne me fotbollen och vi satt och kackla en stund, kom hem och tvätta lite och börja dagen me och tappa ett glas i golvet, så imorse dammsuga ja, de är väl i princip min dag idag.. De känns iaf som om allt börjar bli på en bättre väg nu, lite ljus i tunneln, och ja trivs massor och ja älskar min sambo väldigt mycket, du gör de så mycket bättre för mig :)

Hmm ja har tänkt mycket på sistone, på vänner.. ett återkommande ämne hela tiden tror ja.. träffa den gifta frun i lördags, eller ja vi sa hej lite flyktigt ja har kommit på att ja tycker lite synd om henne, då de är andra gången ja går ut och ja träffar på henne och hon inte har några vänner me sig, av de hon brukar och hennes man är där.. ja tycker de är tragiskt att hon inte har någon.. men hon kanske har de ja vet inte, ja ska inte uttala mig, men ja tycker synd om henne om hon känner sig ensam, not my problem egentligen.. ja tycker de är synd bara.. Ja, annars så är de mycket me de där vänskaper, tycker man inte hinner me riktigt, men de blir väl så när man blir vuxen.. gjorde ett test idag, de blev att ja inte skulle ha barn förns om 6 år, känns som lagom tid dit.. men hur ska man då hinna me sina vänner.. mysteriet, men de funkar säkert.. Eller ja ja vet att de funkar, men just nu känns de som om tiden inte riktigt räcker till.. Men men.. som om de gånger man verkligen träffar sina vänner är när vi har tjejmiddag, eller tjejträff.. och de är ju faktiskt bara en gång i månden typ..

Min kära sambo ligger här brevid och sover och småler samtidigt, undrar va han drömmer.. han är så fin!

Nej dags för mig och dejta kudden oxå, imorn blir de jobba eftermiddag och sen lördag hem till mina föräldrar :)

Prata me en vän idag på msn, så trevligt och prata me henne jämt, synd att vi aldrig ses nu bara, men måste ske en ändring på de, söndag känns de ok?

Längesen ja fick en kommentar nu på bloggen, men sant de kanske inte finns nått och kommentera heller, fick en komplimang häromdagen att ja har så gröna fingrar, vet inte om de stämmer, men ja tackar så mycket iaf :)

Mia.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Söndag om jag e frisk...vill inte riskera att smitta ner dig...men vi kan väl höras i morgon, lördag få se hur jag mår då...:-) kram

2009-05-08 @ 14:36:10
Postat av: L

Tror nog att den gifta kvinnan har gjort sitt val.. Många varnade henne innan men hon lyssnade inte.. Gifta mannen finns de inte ens ord för...

2009-05-08 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0