allt blir bara så fel..

Läste en vänninans inlägg på hennes blogg att hon hade de så bra i hennes förhållande och att de är viktigt att man kan prata om allt.. Ja håller fullständigt me för kommunikation är jätteviktigt.. men när de inte funkar då hur gör man då? Ibland önskar ja att de bara fanns ett lagom helt enkelt..

Ibland undrar ja verkligen va de är för fel ja gör hela tiden, iome att de aldrig är bra.. va är de som blir så himla galet?? Visst ja är inte den perfekta flickvännen, men ibland är de jävligt jobbigt att motsvara förväntningarna som ibland är så sjukt höga att ja inte ens kan se upp dit.. Men måste de ständigt bli fel hela tiden?.. 

Ska snart bege mig och fika lite me en vän.. De blev lite uppskjutet då de har stängt av vattnet hemma hos henne, och komma direkt från stallet, hon ville känna sig lite ren och fräsch.. inte helt oförståligt, men mig spelar de inte sån stor roll faktiskt, bara vi ses så är ja nöjd.. :)

Ibland känner man sig så j**la värdelös helt enkelt.. och ja de bara är så, men omständigheterna gör väl inte saken bättre heller.. de duger helt enkelt inte.. Känner mig helt matt trött och ja..

Konstanta frågan just nu är va gör ja för fel hela tiden??..

Mia. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är ICKE värdelös söta fröken... Det är bara lite tjall på komunikationen nu och jag hoppas innerligt att det kommer lösa sig. Försööööök prata med karln när det känns jobbigt, på ett sätt som han förstår. Ibland blir det fel och då är det bara att "göra om göra rätt" Livet suger ibland, men när det väl funkar är det fantastiskt. Och jag finns här om du behöver spy galla...

Puss sötgröt

2009-11-03 @ 18:35:12
Postat av: Ulrika

Man är alltid två i ett förhållande- glöm aldrig det!! Och det betyder också att du inte gör allt fel...du är superduktig som kämpar på och jag hoppas det blir ltie bättre snart!! Du är underbar, kramar

2009-11-03 @ 18:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0