blaha blaha..

Just nu känner ja mig en aning bitter faktiskt.. men men de går över, ja lovar.. suck..

Sitter och dricker the och äter Brio just nu.. alltså malacogodis inte barnleksaker.. :)

Har inte gjort i stort sett nått idag, eller jo en hel del, de är fantastiskt va mycket man skulle hinna me om man ville på en dag.. Har klippt av mig en bit av mitt hår, kort ja, men lika längd som förra året i november.. de växer ut.. hmm ett år kvar då igen :) men ja kan ju aldrig bestämma mig över de där.. Sen när de blir löning så hoppas ja på att kunna lägga i lite slingor.. hoppas.. Ja har iaf världens bästa frisör! Hon är superduperduktig :)

Jaha, de är några veckor kvar nu åtta tror ja för att vara ganska exakt.. eller ja har egentligen inte nån koll alls men.. Kanske dags och börja engagera sig så man slipper i juletider sen.. kanske..

Har hittat mig ett par skor som ja vill ha.. suck.. men ja behövde lite mer pengar först bara... de fattas sådär 499 kronor.. skorna kostar ju 499 så ja de fattas allt..

Usch känner lite blaha blaha.. snart blir de desperata på tv, och jobb imorn... Pass två av tre avklarat den här veckan blir de då.. hmm skulle behöva en dag till, men men.. Får väl se de som skönt och vara ledig en sväng.. eller nått i den stilen..

Hur de än är ser ja framemot helgen och att få använda mitt nya linne, dock hade de suttit fint me ett par skor till, men drömma får man väl alltid göra :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0