deppig..

Just nu tänker ja släppa allt och skriva om en helt annan sak..

Jag vet att ni inte tycker om varandra, men de finns ingen anledning och baktala varandra så där mycket, och tänk efter först vem de var som egentligen drog igång de där..

Låt bli och stöta på varandras pojkvänner så kanske de blir bättre... De gäller för övrigt alla.. 

-------------------

Idag känns de ungefär som igår.. Upplyftande va.. Efter gårdagens hemska dag så vill ja bara lägga mig ner och stoppa huvudet i sanden och önska mig ett annat år.. För er som tycker att ja betedde mig elakt igår, så ja kanske, men ibland måste man visa att de faktiskt finns en gräns.. och den var överskriden för länge sen, och me allt annat jävla skit som händer så orka ja inte längre heller... Då ja är väldigt instabil just nu, de gäller allt.. Så var de inte så konstigt heller..

Idag ska ja fixa lite till här hemma.. de gör ont i magen och jag har ingen lust alls.. men ja behöver börja.. Jag har ju en plan så lär väl försöka hålla mig till de.. :P

Ska bara tala om till alla som lever på några rosa moln, att en vacker dag även om de regnar så kommer eran värld oxå rasa en gång.. så ni vet.. HA!

Mia.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0