de var visst måndag idag..

Sitter och smygtittar på Ullared.. vet inte verkar mest bara retard.. Har varit där en gång för många år sedan, men ja förstår inte hysterin över de heller.. fattar inte vitsen me och behöva stå i kö för och komma in i en affär, de räcker väl och bara köa när man ska betala? Är väl tillräckligt.. men men.. någon måste ju luras och göra av me pengar.. Lite som IKEA, mycket billigt, men blir dyrt när man handlar för att allt är billigt, hänger ni me?

Är lite förkyld så ja har sagt nej till och jobba hockeyn på tisdag, vill orka me och jobba de andra passen ja har på affären.. Och ska ja vara ärlig så behöver ja paus en match, så de passade ju bra nu när ja inte är riktigt 100..

Fick en komplimang idag om min matlagning av min sambo, som tycker att den har förbättrats :) Kanske för att ja börja följa recept ist.. :S Eller för att ja provar laga nått annat än de vanliga.. Provade idag att göra egen pasta, vilket blev bra, men de hade behövts kavlats betydligt mer så hade de blivit perfekt.. Skulle behövt en pasta maskin, ska skriva på me want listan.. Fast just nu vill ja mer handla lite kläder och nya skor, klippa och färga håret och laga bilen.. så de får bli sen..

Har kommit på va ja vill börja träna me sen ja såg de hade de i Falun.. Squash.. Grymt kul och grymt jobbigt.. men min sambo klarar inte de i axlarna, de gör nog inte ja heller i början, men kan tänka mig att musklerna kanske arbetar upp sig och de blir bättre.. Fast ja vet ju va de tycker om tennis.. inte ok..

På fredag blir de och träffa tjejerna, och en till tjej ska me, ska bli så trevligt ser ja framemot och ja gillar skarpt att du oxå ska me tjejen! :) Du vet vem du är :) Och de passa ju perfekt då Herrn skulle till Blge me sina killar och dricka som ja förmodar Captain och Cola.. men va vet ja.. Själv funderar ja på Bacardi Limon då de inte finns något annat, vin hade ju sutit fint, men me 50 kronor på konto och lön nästa vecka, känns de som en ekvation som inte går ihop..

Nej nu ska ja bänka mig i soffan brevid min Karl som sover sen längesen och titta på tv, sen blir de sova då ja känner mig rätt slut, imorn blir de inte mycket av mest en fika och bara ta de lugnt :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0