önskar att de vore lite ljusare..

Den enda inställningen som gäller nu är tänka positivt.. tänka positivt, vilket är de svåraste ja någonsin vart me om just nu.. Min kropp har varit i chock i ett dygns tid snart.. Men efter lunchen på jobbet idag, så slog de mig.. HÅRT.. Då blev de helt plötsligt en helt annan sak och ja insåg att de läget som är just nu inte alls är positivt och ja hade verkligen hoppats på att träd hade hoppat framför min bil igår när ja var påväg, eller va som helst, bilen ja mötte var nära, men något fick mig och inte vrida ratten åt fel håll, måste vart hoppet.. Ljuset är släkt nu så ja måste försöka ta mig ut ut tunneln.. 

Önska ja kunde lägga upp de här youtubeklippet.. men får länka ist..

http://www.youtube.com/watch?v=tU8_kM_32bM&feature=related

Ungefär så känns de just nu..

Skulle jobbat hela dagen idag, men efter lunch så var de omöjligt att fortsätta.. Och just nu sitter ja och funderar, och bara känner att ja orkar inte leva just nu.. Ja vet inte ens hur man gör när man ska göra iordning en kopp the, och då är de illa.. Finns de en vägg och springa in i för att man mår dåligt? I sånna fall så är den väldigt nära..
Hitta en låt som är massa bra minnen till iaf.. Varsågod och njut..



Sitter och fryser och har en smärre huvudvärk som ja skulle vilja likna en ordentlig migrän, men efter ungefär två timmar sömn eller kanske tre i natt så är inte de så underligt..

Ja vill bara att allt ska bli bra och att ja ska må bra igen..

Men de ser mörkt ut just nu..

Mia.

We got some straightning out to do, and i gonna miss you like a child misses their blanket, but i gotta get a mowe on with my life, its time to be a big girl now, and big girls dont cry..  eller hur var de nu då?? Tell them its me who made you sad, tell them the Fairytale gone bad..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

En klyscha men dock en sann sådan...det kommer att bli bättre!!!

Jag vill att du ska leva precis som du ville att jag skulle leva när mitt liv var lite tyngre...klarar mig inte utan dig och jag finns för dig!!!!!!!!!!Jämt, 24 timmar om dygnet!!!!!

Så inga träd ska trilla i vägen för dig, inga tankar om att inte leva för då kommer jag och bannar dig...

Ringer dig lite senare...kramar om

2009-11-27 @ 14:37:11
Postat av: ¨Malin

Tänker på dej vännen! Håll ut för du är värd att må bra och vara lycklig! Och du kommer komma dit! KRAM <3

2009-11-27 @ 21:24:36
Postat av: Lena

Tyvärr så vet jag exakt hur den känslan är.. Man blir rädd för sig själv ibland.. Men man kämpar på någotvis iaf.. Man tror att allt runnit förbi o är över men som du säger, det måste vara hoppet..

Även om det är svårt o känns nästintill omöjligt så försök o tänk på det som varit/är bra..

Du kommer att fixa det här tjejen för du är en kanon bra tjej..

Kramar i massor

2009-11-27 @ 23:30:42
Postat av: Lena

Tyvärr så vet jag exakt hur den känslan är.. Man blir rädd för sig själv ibland.. Men man kämpar på någotvis iaf.. Man tror att allt runnit förbi o är över men som du säger, det måste vara hoppet..

Även om det är svårt o känns nästintill omöjligt så försök o tänk på det som varit/är bra..

Du kommer att fixa det här tjejen för du är en kanon bra tjej..

Kramar i massor

2009-11-27 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0