Slut som artist..

Har lyckats få i mig lite korvstroganoff till middag, som ja faktiskt lyckade att laga denna gång.. fråga mig inte hur ja gjorde för de vet ja faktiskt inte..

Dagen har bara gått, känner mig som en zombie, inte säker på att ja gör någon nytta alls och ja vill helst bara lägga mig ner och gråta eller dö ett tag, trött och helt slut.. Funderar över hur ja ska orka överleva denna vecka, eller snarare de närmsta dagarna till och börja me.. Mår apa men..

Vet inte alls hur allt kommer bli och hoppas väl bara på de bästa.. men just nu är de bara mörker.. önskar mig lite ljus och att allt ska bli så himla bra.. men min magkänsla säger mig nått annat just nu.. så ja hoppas att den har fel.. verkligen verkligen fel..

Usch har nog aldrig känt mig såhär sliten som just nu, känns som ja inte sovit på flera dagar, men är väl inte helt rätt, men de känns som de, sover oroligt och har så himla mycket i huvudet att de är skrämmande, de är en massa som går runt hela tiden.. Vill bara orka en sväng..

Försöker ta mig igeom dagarna på jobbet någelunda och försöker att prata ordentligt men de har dock verkat som om de satt sig lite på min talförmåga att de stör så de är inte så himla lätt heller.. Men de säger att de blir bättre..

Hitta ingen bättre videosnutt, men såhär är de..



Nej nu ska ja lägga mig och dö i soffan en sväng, helt slut och trött..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tjejen, vad är det som händer i ditt liv egentligen? Hoppas allt ordnar sig vad det nu än är... ta hand om dig!!!

kramar

2009-11-30 @ 22:27:10
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0