försöka engagera mig..

Sovmorgon idag, men har ätit frukost och ringt lite samtal, glömde till och med att dricka upp theet så nu är de kallt.. men men.. Ingen vidare framgång i mina samtal idag, så tar de imorn ist.. Har ju som sagt lite och fixa med nu.. Och måste börja lite smått me allt..

Installerade min nya internetbankdosa igår.. inte alls vän med kan jag tala om.. Suck, varför måste man ändra på nått som redan funkar? Jaja, vi kanske kommer överens såsmåningom, men inte just nu..

Försöker få tag på en vän, men som för ovanlighetens skull, så svarar hon inte :) Men är ingen brådska..

Funderar om ja ska jobba imorn på hockeyn, men om ja sitter här och inte hör av mig så kan ja ju inte veta att ja ska jobba.. :S och ja har inte någon som helst lust at träffa massa folk ja känner som frågar hur de är, tror inte ja fixar de just nu.. Trodde de blivit bättre sen förra veckan, men icke.. suck..

Ska kanske ta tag och ringa en annan vän, hon skulle hjälpa mig me lite grejer, får se då..

Först och främst ska jag kasta lite skor och invänta mitt lönespec får se om de är positiva nyheter eller.. :P

Blev och jobba hockeyn imorn, men bara bita ihop då.. andas..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du klarar det tjejen...det kommer bättre dagar=) Vad är det man säger...efter regn kommer det solsken? Ses om några timmar, kramar

2009-11-10 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0