Halv försök..

Vem kan slå Filip och Fredrik är på tvn.. Orkar faktiskt inte titta.. men men..

Min sambo har huttrat en hel del, och de är drygt när man har feber och är sjuk, hoppas att jag inte åker på de oxå..

Bilden som ja la upp får mig och tänka på en massa fina minnen så de ja tänkte skriva ville ja inte förstöra de inlägget me att skriva de som kommer..

Jag har ju mått allmänt dåligt på sistone, och allt har en anledning andra har två.. Känns väldigt jobbigt och ja vet egentligen inte om ja är redo för att berätta för "världen" va som händer, men de känns som om alla redan vet som sagt..

De känns jättetugnt och de känns som om man misslyckats, men detta är ändå de bästa just nu.. Jag tycker de är grymt jobbigt och naturligtvis tar de mycket på mina krafter, kan förklara varför ja inte just nu är världens mest positiva människa.. Men man hoppas alltid på de bästa, och ja hoppas och tror att allt kommer bli kanonbra tillslut.. :)

Sådär inte lätt och lätta sitt hjärta på jobbiga saker och ja vet att de finns säkert de som gottar sig massor i detta, varsegod ja har massa hemligheter om er.. De kommer säkert och spekuleras och tisslas och tasslas över allt detta men så gör de om de är så att ni vet bättre än mig och min sambo.. Både han och jag vet hur de ligger till, så de är inte nån ide och försöka förstöra eller spekulera i en massa utan de bara är såhär..

Usch de känns inte alls bra att skriva detta.. och egentligen tror ja ja väntar me de ett tag.. för de känns inte alls som rätt tidpunkt.. Så ja raderade en del av detta inlägg, ni nyfiknaste får hållas till tåls eller helt enkelt fråga..

Jaha.. har druckit en kopp the och en kopp glögg.. :) Så nice och bara sitta och njuta en sväng i soffan och har tittat på Gossip Girl som faktiskt får en mer inspererad att skriva inlägg.. Fast och andra sidan tycker ja att ja har varit ganska aktiv på sistone, eller va säger du vakten :) nu har du nått och göra iaf under din mamma ledighet..

Ja just om de är någon av mina vänner som läser min blogg och inte tycker de är ok att nämna deras namn, var vänligt lägg en kommentar då så ja vet vem ja inte ska nämna..

Imorn är de jobb som gäller iaf en stund kör rätt kort dag och sen blir de och hämta p-piller, måste komma ihåg då sista intas idag för övrig info.. Och så ska ja slå till me en fika me min kära vän :) Kanske ska lyxa till me en bakelse denna gång.. :) Sen blir de nog hem och sandpappra lite då ja har en liten byrå som ska omstylas lite.. Men vi får väl se hur de blir me den saken.. Ja ska tänka på de..

Nej nu blir de en macka, sen sängen och laddar inför ny vecka, tack och gonatt!

Mia.


Kommentarer
Postat av: Vakten

Tycker du är jätteduktig så jag har nåt att göra på dagarna. Kanske ska börja blogga jag oxå? Ska fundera ett tag till tror jag. :)

2009-11-16 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0