Julstämmning..

Alldeles nyss var min fundering på vilket sätt man tar livet av sig lättast utan att de gör så himla ont och är minst plågfritt.. Ha, vilka funderingar, men me tanke på vissa saker så ibland slår de en, förr var de alltid att ja skulle hänga mig i badrummet me mina trosor, men hey de kunde inte vara så farligt för ja lever iaf.. Önskar att man ibalnd kunde vara lika positiv åt saker som man var då till nu.. ? fattar ni?..

Sitter och lyssnar på Julmusik och just nu är de den här låten som rullar..


Tycker de är lite roligt att ja lärt mig äntligen hur man lägger upp klipp från youtube.. inte en dag för tidigt, men när de gäller mig och internet och söka och greja så är de inte min grej, jag är mer teknisk lagd av mig..

Blev barnvakt idag ist för hockeyn, han sover redan så blir ju inte så svårt.. Fick lite godis nyss, ja ja vet busigt, men vaddå ja ville ha och ja tyckte de inte var mer än rätt, trots att de inte är lördag men men..

Funderar på om ja imorn ska ta och boka in en tid på Make Up Store.. Då ja skulle vilja utnyttja mitt presentkort.. Hade vart nice och få reda på lite mer trix till hur man sminkar sig bäst.. Och vardagarna är ju inte så svåra, mascara känns som om ja vet hur man gör, men nått mer så de blir lite mer party än va ja gör de när ja väl går ut, fast och andra sidan händer de så sällan så ja hinner väl glömma bort allt tills dess..

Ja ibland är de som sagt inte alls lätt och ibland blir de inte alls som man tänkt sig.. Alls.. Känns bara ibland som att man är så himla värdelös och inte duger till nått fastän att man verkligen försöker.. Hur ska man vara för att allt ska vara sådär perfekt som på film hela tiden??.. Suck ge mig förslag tack...

Försöker få in lite julstämmning här nu.. Imorn blir de förhoppningsvis lite julbak, kanske lite lussekatter om man har riktigt tur, har aldrig försökt förr, men ja hoppas iaf.. :) Synd att saffran i år kostar 67000 kr kilo.. de blir ganska dyrt bak.. men som tur så behövs typ bara ett gram men ändå.. blir en slant.. Ska försöka göra de ihop me min vän :) Får se då..

Äh.. tar och tar lite the och väntar på greys..

Önskar att imorn är en bättre dag, men just nu känns de väldigt långt bort.. Men hoppas på en vändning..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0