Kärlek..

Försöker och komma på hur de här me bilder fungerar.. Men tror ja har hittat lösningen.. kanske.. Här nedan kommer iaf en bild från förra året tror ja de var på mig och min sambo mitt i sommaren. Mycket glada minnen, men va ja kan komma ihåg ingen fisk.. eller hur var de.. De värmer fortfarande i nacken efter den där kyssen.. Kärlek.




Tänkte att de är dags och göra om bloggen nu till lite mer mig.. och lite mer bilder om ja känner för de och möjligtvis en massa namn så de är lättare och hänga me än bara me en vän och en vän.. De är iaf min kära vän som har tagit denna bilden, så himla glad att vi igen har hittat tillbaka till varann.

Herrn ligger och sover i soffan, stackarn är sjuk så ja har servat han så mycket ja bara kan idag, för ja vet de är inte alls kul att vara sjuk..
(Måste tydligen skriva centrerat om bilden ska vara i mitten har inte riktigt kommit överens me datorn än..)

Så de är väl dags och säga välkommen till Miasblogg 2.0 :)

Mia.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kommer så väk i håg den här dagen...det var Thomas som fick en firre och jag blundade när den skulle dödas....huvva hemska minne men dagen i sig var helt underbar!!! FLer sådana tack=) Kram hjärtat

2009-11-16 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0