Längtar tillbaka..


Sitter och drömmer mig bort till semestern förra året.. suck.. Vi hade så himla trevligt och en sån himla bra semester som ni ser på bilden nedan så ser inte vädret ut att var en höjdare, men vi hade varmt och gick i shorts hela semestern trots att de var i början av november.. Letar efter bal bilden men får se om ja hittar på den.. Ja skulle verkligen vilja åka igen.. Kul och drömma sig tillbaka lite.. :)



Tråkigt bilden var för stor så kunde inte lägga upp den.. Men den är lite suddig och jättefin från båten som vi var på, både ja och Herrn i finkläder som ja saknar detta!

Ja är inte hundra procent frisk tror ja.. min hals krånglar lite, men så länge ja slipper influensa och feber så får man väl vara nöjd, har inte riktigt tid eller råd att vara sjuk.. Visst är de lite konstigt att man inte har möjlighet att vara sjuk, för att de kostar för mycket..

Var iväg till en vän igår som fyller år idag, grattis! på sexparty.. väldigt trevligt var de och ja ja vet inte om intressant är rätt ord, fascinerande kanske? ja vi hade iaf himla roligt så de får väl bli slutsatsen..

Idag är ja ledig och har ju som sagt en ond ond hals.. så de blir inte så mycket gjort, ska för ovanlighetens skull åka och ta en liten fika me en vän som ja inte sett på länge.. Skulle ha träffat en till tjej, men de blev tajt och igår var ja ju inte hundra så vi sköt på de.. Imorn kanske till Loungen? Vi får se va som händer, hon har iaf varit mycket duktigare än mig och orkat tagit tag i målning av saker så hon snart är klar.. En annan tänker fortfarande.. :)

Skickar min Sambo en kärleksfull tanke idag, tror att han kan behöva de, kändes så imorse iaf.. Och ibland är han världens goaste och underbaraste människa! :)

Nej ja har väl som vanligt inte mycket att skriva här, så får bli att ge upp, kasta mig in i duschen, eller ja.. och göra mig iordning, eller åtminstone få på mig kläder.. Värma halsen me ytterligare en kopp the och tvätta lite.. ska försöka ta rätt på de som fortfarande ligger kvar.. suck.. men men..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va söta ni är på kortet=)

Loungen i morgon? Kanske det;-)

Kram

2009-11-19 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0