Lite positiv anda..

Jag kan inte säga de för många gånger, men ja har världens bästa arbetskamrat, hon är bara bäst.. (sådär nu fick du lite mer berömm..) Trots att hon kastar mandariner på mig så ja nästan får fläskläpp.. men inte lätt då hon spelar handboll och veta hur hårt hon verkligen kastar.. ;) Fick iaf ett sms nu om den inplanerade julfesten, vilket datum de planerar på, och de ser ja framemot, alltid lika roliga P-fester me dem :) Ja verkligen älskar mitt jobb :) Se ja kan skriva positiva saker oxå.. Men väldigt sällan nu för tiden..

Sitter och väntar på min vän som ska komma från leksand och umgås lite me mig.. :)

Fick ett värmande sms av min sambo idag som fick allt och kännas lite lättare.. Tack! ( om han tänkte lika som mig.. :) )

Skulle betala räkningarna då de är lön imorn, men då inte alla kommit än så tänkte ja vänta lite ist.. Ingen jättehöjdarlön, just nu skulle ja behöva några tusen till, men helt klart godkänt :) De räcker den här månaden iaf..

Nej om man skulle vika klart sista tvätten och stoppa i en ny maskin så korgen blir tom, fast blir den verkligen de någongång..?

Sen är de dags för en värmande kopp the, planera va vi äter till middag idag och bara vara.. Kanske inta dagens lunch oxå..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0