lite positiv..

Sitter och tittar på de få bilder ja har kvar på datorn.. de andra har ja lagt på ett annat ställe.. Men ja blir så glad när ja ser mig och min sambos bilder, allt från flams till semester, och så himla fina minnen verkligen, måste säga att ja kände mig ännu bättre när ja kan lägga upp bilder me lyckliga minnen här.. :) Fick lite fler besökare vet inte om de var tillfälligt eller för att de var en bild me, spelar ingen roll, mår i vilket fall som helst bra av de bilderna :) och min vän berätta att vi visst fick fisk.. så de hade ja glömt bort :)

Vakten, börja du me!.. :)

Idag fick ja jobba över lite, vilket känns bra, behöver alla pengar ja kan få, ni kommer förstå sen.. Och iome att imorn så har ja paus, ja har tagit paus från arenan för tillfälle när de gäller hockeymatcher då mitt psyke inte fixar de just nu, för mycket folk helt enkelt som man känner som är nära och ja.. Så nu blir de en liten vila därifrån, och ja förstår mig själv :) får se hur ja mår nästa vecka försöker och ta nya tag tills dess.. försöker..

Julen närmar sig me stora steg och idag blev de klart att ja jobbar julafton.. men ja är ledig tre dagar i rad efter de, så de gör inte så mycket egentligen, kalle anka har aldrig varit nått för mig, då ja enbart är ute efter julklappar, ja vet ja är 4 år ibland, men på julafton får man vara de.. så de så!

Vill bara meddela att tvättmaskinen är helt betalningsfri nu! Bara så ni vet, mycket stolt :)

Usch massa tankar som komma ska, ja visste idag när ja var på jobbet att de skulle komma ett bakslag för att ja för engång skull och för första gången kände mig så himla positivt till livet.. nu sitter man här igen och tänker och tänker.. suck.. Kommer man att orka de här.. hoppas de och hoppas att de kommer bli så bra som min kära sambo säger.. hoppas hoppas.. (massa)

Imorn ska vi försöka (suck) plocka ur husvagnen en sväng så de blir gjort innan vintern.. Och sen ska ja äta youghurt och de goda musslit ja köpte idag, dricka en kopp the och njuta av morgonen.. tänkte ja iaf vi får väl se va som egentligen händer..


I B rullar här hemma, men ja lessna på filmen då de typ inte hände nått så ja prata i telefon en sväng ist, blev mycket mer sagt där :) Men verkar vara en lång film, och ja.. inte min grej helt enkelt.. Funderar på och se en annan film innan läggdags, eller om de kanske är dags för dejt me kudden redan nu..

De gäller och kunna njuta av små stunde roch just nu ser ja framemot frukosten :) ska nog till och koka mig ägg imorn oxå.. mums.. :)

Nej, gå och ge min karl en puss och sen sova..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0