Lördagskväll och löningshelg..

Sitter och äter stjärnor, var visst sugen på de igår kväll men idag känns de inte som alternativ ett.. Har varit och jobbat och känner mig slö och ser framemot en ledig dag imorn.. Frågan är hur man ska lägga upp den dagen..

Satt och tänkte på jobbet idag då ja imponerade min arb.kamrat me att ja kunde läsa streckkoderna på förpackningarna vilket ja menade att ja jämförde streckkodsnummren på ettiketterna så att de stämde överens innan ja bytte, och han trodde för en stund seriöst att ja kunde läsa strecken på streckkoderna.. :) Har även tänkt på min och min sambos första möten en gång i tiden, och de får mig bara och le och må bra.. :) Påvägen hem idag var de rena isbanan så ja var som bambi på hal is, och kunde knappt ta mig upp för backen me bilen.. och ja som inte gillar och köra vintertid.. :P inte alls bra.. men bara ta de lugnt..

Igår var vi ut på Loungen i leksand, trevligt med blandade känslor över vissa saker, men.. För övrigt så tänkte ja på de idag, då min vänninas ex var där men inte hon.. De är himla svårt och veta hur man ska förhålla sig till sina vänners ex, speciellt när de inte särade på sig som allra bästa vänner.. Ja förstår ju min tjejkompis som inte är 100 procent fan av sitt ex, men samtidigt har denna männsika inte gjort mig något ont.. väldigt svårt och veta hur man ska vara.. så ja kom fram itll att ja helt enkelt bara försökte vara mig själv.. Och me tanke på va som hände igår, så är de ju kul att killen har humor, ja ja ser de som de, som ja antar att han bara ville jävlas me mig och henne, fast mest henne.. För ja har ju inte nått me saken och göra.. Kul iaf att de var lite me glimten i ögat.. Så där stod ja och kom fram till att de är svårt och veta hur man ska förhålla sig till andras ex..

Jaha ja tror de är dags och droppa varför ja har mått så himla dåligt på sistone.. känns ju som om alla redan vet ändå, fast ändå inte.. Eller kanske ska ta och behålla de för mig själv ett tag till, då ja vet att de finns vissa människor som läser min blogg och gottar sig i saker när ja mår apa.. Ja vet i stort sett vilka ni är oxå.. Men varsegod.. Ja kan bara ta och meddela att ja fortfarande mår väldigt dåligt, tycker de är skitjobbigt och rent psykiskt tar de på mina krafter..

De två ligger och sover i soffan och gjorde redan när ja kom hem, funderar på om godisskålen kanske skulle komma hit till bordet ist.. :) Samtidigt som ja förgyller min lördag me att betala räkningar.. Va säger ni om den..

Snart kommer ja dessutom, då ja inte längre har massa skvaller, lägga ut en massa namn här och kanske för att göra vissa glada även en och annan bild.. Men laddar lite till mentalt först..

Mia.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite bilder vore skoj tycker jag...

vet inte vad som hänt som gör att du mår dåligt men skickar massa kramar...

Du vet att du kan ju alltid lösenords skydda bloggen =)

ta hand om dig tjejen... kramar

2009-11-15 @ 00:28:46
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0