Ont och ångest..

Är väl dags snart och skriva ett jättelångt inlägg och berätta om allt som händer i mitt liv, men då ja inte är redo för de än så väntar ja me de till ja känner att de är mer ok.. om de nu kan bli de.. Ja gråter fortfarande från time to time och de här är de jobbigaste som hänt mig på länge och de suger verkligen fetpurjo, de gör ont och de är inte alls roligt, hemst faktiskt.. usch, önskar ingen detta..

Ja vet att de antagligen pratas och spekulerar i saker och ting i den där byn från helvete, för ja kan kalla den de just nu om ja vill, och då får de väl göra de, bara ja vet va de är som gäller.. Men de gäller och hålla fast vi de och inte släppa greppet och tro på alla andra.. Prata på ni, ni vet ändå inte ett j**la skit om de här så ja..

Usch jag har verkligen världens ångest över de här, för ja har en känsla i min mage att de är nått som inte stämmer och att de kanske inte blir så bra som de borde, vilket är surt, för man ska alltid lyssna på magen, men ja vill inte veta ens.. De är bara och hoppas att de inte blir så och att allt bara blir guld och gröna skogar.. Visserligen långt dit men..

Ja kanske låter en aningen bitter, men ja vet inte riktigt hur ja ska hantera situationen och ja tycker de är förj**ligt jobbigt, ja har ont i ögonen för ja har gråtit så mycket, och ja orkar inte gråta mer för vill inte ha ont i ögonen, vill bara att de ska vara bra, men likt förbannat så gråter ja ändå, tårarna bara rinner och ja kan inte göra ett skit åt de..

Längtar på sätt och vis tills nästa år, då ja hoppas att de kommer bli bättre, och kännas bättre, men just nu vill ja bara lägga mig och dö ett tag, bara blunda och önska mig en annan dag..

Skulle behöva åka hem till mamma och pappa en sväng och bara vara och bara vara liten en sväng..

Var iaf till en vän igår i Blge och hade lite förfest me tre underbara tjejer, och äntligen kom min kära arbetskollega me oxå :) Så himla trevligt, och de måste vi verkligen göra om, för en liten stund fick de mig att glömma verkligheten.. TACK! Ni är toppen!

Idag blir de inte många knop gjorda, inte för att ja är bakis, för de är betydligt omärkbart, mest trött, men vi kom ju hem fyra imorse så inte så konstigt.. Men ja har ingen lust att göra nått idag, och de bästa me allt är att ja inte behöver.. :) Senare blir de tacos och bara kackla skit hos min vän i leksand, får se om de blir en sväng till Loungen och se hockeyn, men ja vet inte, de får vi se helt enkelt..

Sitter och lyssnar på massa bra musik på Spotify.. Just nu rullar Lily Allen med F**k You, lite Muse och bara bra musik, sån som ja själv gillar.. :)

Jaha, blev ju ganska långt ändå.. Men nu räcker de för att ja känner att tårarna är nära en sväng och ja vill bara blunda..

Mia.


Kommentarer
Postat av: Erica

PUSS! <3

2009-11-07 @ 13:36:07
Postat av: Lena

Vet hur de känns när man vill få ur sig massor men inte är redo.. Tårar måste få rinna ibland, ett tecken på att man är mänsklig..

Jag hoppas allt löser sig till de bästa, du förtjänar de tjejen:)

Kramar i massor till dig

2009-11-07 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0