orkeslös..

Jag skojar inte om ja säger att ja vill sätta mig framför toan och kräkas, så känns de, och de är tungt, himla tungt, trodde att de skulle lätta efter några dagar men så fel man kan ha.. verkligen..

Jag har otalt tappat orken känner ja.. Jag orkar inte vara bland folk, ja orkar inte ha fejset på och låtsas som om allt är så himla bra när de inte är de.. ja orkar helt enkelt inte, och allt det här är så himla jobbigt.. Varför ska ja låtsas som om allt är guld och gröna skogar, rosa moln och jada jada.. när de absolut inte är de, skulle behöva vara ledig och komma bort.. behöver fly verkligheten för ett tag.. Behöver..

Jag önskar att ja hade ork till att orka, men ja har gett upp.. då ja vet att ja ändå kommer gråta varje dag ett tag framöver, va ska ja göra åt de, finns inte så mycket att göra.. De bara är så just nu.. och kommer förmodligen vara så ett bra tag framöver.. men va ska ja göra då.. Så himla jobbigt bara.. Försöker verkligen leta positiva saker i de här, men svårt när man bara har massa tankar i huvudet och massa funderingar över allt.. De påverkar mig..


Vilken soppa..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0