Positiv anda..

Internet verkar inte vilja vara me.. hmm ovanligt.. :) Min ena höft verkar paj, ont ont ont verkligen.. suck.. Typiskt de var nått intressant ja skulle skriva.. hmm..

Ja har haft en bra dag idag så de gillar ja starkt, började kanske inte så himla bra, då ja var trött som tusan, verkligen och de höll i sig till efter tre nångång då började de släppa.. Fick lite glada nyheter mitt på dagen idag, vilket verkar vara bra, och de får vi väl se helt enkelt, men ja ger de ett försök får se då.. :) Sen när ja kom hem efter en lång tidsfika så hade ja fått brev från OLW :D mycket bra vill ja säga.. Då ja förra veckan skickade in en påse me chips för de vi köpte smaka faktiskt ingenting, de samka om möjligt olja, knappt potatis, så då skicka ja in dem, för ja vet att de flest företag är faktiskt väldigt duktiga på Serviceminded.. Så ja fick hemskickat "checkar" så ja kunde köpa nya chips i förhoppning om att de skulle vara bättre.. så då åkte ja och inhandlade mig nya och de smakade betydligt mycket bättre, dock tveksam till om ja kommer köpa samma sort som den gången.. men ändock.. :) Tack så mycket de gjorde min kväll lite.. Sett lite film, gamla sällsakpsresanfilmen.. Och myst me min karl..

Han fick oxå lite glada nyheter idag med posten, så idag har helt enkelt varit en väldigt bra dag, och de behövde ja efter så himla lång tids neråthet.. Så summa summarum, en bra dag i helhet helt enkelt.. :)

Nu hoppas ja på att vinna lite nytt smink oxå så vore den här dagen helt enkeld gjord :)

Skicka in ett SMS till Adam och Gry på mixmegapol idag oxå, som Adam läste upp.. De hade en disskution om Lågenergi lampor och ja är helt inne på Adams spår.. :) De var lite roligt, då vet man ju verkligen att de kommer fram :)

Nej men hjälp nu har ja ju varit alltför positiv under ett inlägg idag, hur ska detta sluta haha..

De här är va ja kommer att ha på mig på lördag iaf.. tror ja.. :) har iaf införskaffat de så.. vore ju egentligen roligare och inte lägga upp den, men nu när ja tror ja vet hur man gör.. :P



Ha, humor som inträffa idag på de lokala fiket haha.. men men de blir väl så.. ja sa hej till henne ja ville iaf, den ena personen har ställt till tillräckligt för mig, så ingen ide att orka ens.. Men ett leende..

Idag kan inte nått bryta ner de här verkar de som.. :)

Måste skriva ett tack oxå.. :)

Tack för att du är en sån himla bra arbetskamrat som hela tiden får mig och må bra och skratta, och me dig vet man att man alltid har trevligt på jobbet :) GULD Värt!

No.. klippa mig imorn hos bästa frisören och luncha me tjejerna.. :) fira de glada nyheterna me och göra av me mer pengar innan de ens kommit in.. bra ide :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0