roadtrip..

Shit ja är så trött, gå och lägga sig sent och upp tidigt två dagar i rad, är ingen bra kombination alls faktiskt.. men men ja kan sova en annan dag, just nu laddar ja me en kopp the och ska snart göra mig iordning för att sedan sätta mig i en kall bil och åka till köpcentrum och träffa mamma och pappa, har inte sett dem sen ja fyllde år, och de var ju ett tag sen.. Får se om man kanske kan ta och svänga förbi sina mostrar oxå.. hmm vi får se hur mycket man hinner på en dag, men de är förvånantsvärt hur mycket man egentligen kan klämma in.. :)

Ska försöka komma ihåg och köpa två saker åt en vän, som hon har önskat me mig hem, så vi hoppas på att mitt lilla minne kommer ihåg de.. de är ju bara två saker :)

Nej upp och iväg..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du får en underbar dag tillsammans med släkten=) Kramar

2009-11-22 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0