Suck och dubbelsuck..

Jag får så värmande och fina kommentarer nu för tiden :) Tackar, de behövs just nu..


Har snöat en sväng idag.. föredrar inte snö och is, men ja skulle bli glad om de blev lite ljusare ute.. Har hunnit en hel del faktiskt idag.. men ja ska ta tag i ett projekt till innan ja ska åka och träffa mina vänner..

Det märks när ja är ledig och har tråkigt då de blir flera uppdateringar på en dag, men ja har ju inte nå annat för mig.. Har iaf ringt de viktiga samtalen idag, varav ett var till barnmorskan för ja behöver nya p-piller och på söndag tar ja de sista, så de kanske är tokdags och sätta fart på de så ja kanske hinner få nya i tid.. suck att man alltid ska vara ute i sista sekund, varför är de alltid så??.. Hmm.. Men de löser sig säkert i vilket fall, behöver bara få tag på dem rätt tid, och när de bara har en timmes telefontid, och bara tre dagar i veckan känns de ju väldigt.. Enkelt..

Ja säger som ja sa igår till min sambo, de här suger Fetpurjo.. allt verkligen känns så meningslöst och hopplöst... suck..

Platta håret..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0