trött..

Har jobbat, borde inte alls sitta här, upp tidigt imorn, först jobb sen blge en snabb sväng.. ja önska att ja kunde känna mig glad, men.. Sen till leksand och träffa en vän, som ja för övrigt har umgåts me hela helgen, och hon har verkligen förgyllt min helg.. :) TACK! Guld värt! Suns imorn..

Jag är verkligen toktrött och ja hoppas verkligen att veckan som kommer blir betydligt mycket bättre än denna.. Men ja känner mig fortfarande nervös, och har en miljon tankar i huvudet hela tiden.. väldigt jobbigt..

Nej ska ta reda på matlådorna och sen blir de plocka fram kläder till imorn, och Supersova!

Tack alla för en helt underbart bra helg, så himla skönt och ha fått tänka på nått annat en sväng..

Jahapp... Nya dag, nya tag imorn..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack själv!!

Du har förgyllt min helg precis lika mycket=) KRam

2009-11-09 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0