tullavippan och IKEA..

Undra när de är dags och slut ame "cliffhangers" egentligen? Nu vet ju alla mina närmsta vänner hur de ligger till.. Men känns ändå inte ok och ja känner mig inte redo, men undrara om ja någonsin kommmer känna mig redo egentligen.. I´ll wait a minute or maybe two.. Men antar att om ni frågar kommer ja svara som de är eller så kommer ja låtssas som ingenting.. tror iofs på de sistnämnda..

Min vän var här idag, ja har haft främmande :) Vi satt mest och prata drack the kolla IKEAkatalogen, insåg att vi borde åka dit snart och de vore en bra ide.. Men tidsbrist och pengabrist säger väl allt.. Ska faktiskt på Tullavippan imorn och titta lite, de trodde ni inte om mig va.. Fobi.se kallas de.. Men ja ska ge de en chans.. Följer me min vän :) Så glad att vi setts så ofta nu på sistone, var alldeles för länge sen..

Sitter och kollar på Lyxfällan och är nog lite sur över att Criminal Minds är samtidigt.. fast ja hade ju kunna spela in, men så viktigt är de inte.. I-landsproblem..

Ja kommer säga hur de är, men ja är så rädd för att folk ska spekulera massa och ja har redan massa spöken i huvudet, så ja tar de sen..

Nej ja ska upp och träffa mina arbetskamrater imorn så ja måste sova nu..

Ringt MVC iaf, nya p-piller är fixat.. check..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0