Åkt igen..

Nu har han åkt igen, kom hem igår till slutet av hockeyn, vi åkte hem och mös en sväng i soffan, bara höll om varandra, han är så himla underbar! Och imorse gjorde han frukost och lät mig sova tills den var klar, väckte mig och bjöd mig på en god frukost, låg och mös i soffan lite halv trött och lite halvsliten känns de som och bara så himla glad att han var hemma igen! Sen duscha vi och gjorde oss, eller han iordning sig och var så där snygg som bara han är, och sen skjutsa ja upp honom till Leksand för en avfärd till sundsvall me lite party och lite hockey, eller massa hockey, för både idag och imorn är de match.. Grät några tårar (massor) igen och åkte hem.. Så nu sitter ja här ska snart göra en glamorös lördagslunch bestående av fiskpinnar och mos, mums.. hmm.. Sen blir de och bege sig till jobbet igen, och för att sedan komma hem till ett tomt och ensamt hus igen.. Hatar verkligen när han åker iväg.. tomt och ensamt!

Han hade köpt mig en flaska likör iaf från båten, de var väldigt snällt :) Får väl dricka lite sån idag när ja kommer hem och ta en av småchampagnen och dricka, ha en fest för mig själv.. haha.. Eller inte.. men de vore trevligt me lite sällskap ikväll då de är jobbigt och vara själv och ifrån Herrn...

Jadu vakten, ja tror att du skulle klara dig utan min blogg, finns ju massa andra o läsa, dock inte så innehållslösa och misära som min haha.. :P

Lunchtime och fixa till håret innan ett pass på jobbet.. undrar vem ja jobbar me ikväll egentligen.. hmm.. 

Mia. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0