Bara några timmar kvar nu!

Jag önskar redan att de var lön igen, fastän att den kommer imorn.. men de räcker ju liksom inte till.. suck.. Men men de är ju inte så mycket o göra åt tyvärr, de är som de är, huvudsaken är väl att man har mat på bordet och att pengarna räcker till bensin, suck, hade hoppats på att de skulle räcka lite längre, men men.. Ja kan ju glädja mig åt att den 25 får ja 3,5 timme från arenan, jippie :) De är ju som de är iaf.. Bara bita ihop och komma igen.. ska iaf köpa mig en Lars Winnerbäck biljett för denna lön, så är de bara! Måste nog extra knäcka som svarttaxi eller nått tror ja.. :P

Fick en kommentar från en vakt igår att ja är alldeles för dålig på att uppdatera, ja är väl inte helt omöjligt, men vem vill läsa om att ja mår apa ibland och att livet suger och att ja egentligen inte alls har nått smaskigt skvaller och skriva om och inte nått intressant alls egentligen.. Men men, ja får väl skriva då.. :)

Egentligen skulle ja kunna skriva en miljard me saker, men de slutar alltid så olyckligt när ja är ärlig tyvärr och massa konstiga frågetecken som dyker upp och alltid någon som tar åt sig av nått helt oväsentligt, vilket är tråkigt, då de genast gjorde min blogg tråkigare än va den redan var..

En vän ringde nyss, alltid lika kul och prata me henne! Om två veckor flyttar hon oxå, ska bli kul och se hennes lägenhet, tror de kommer bli super för henne! :) Dessutom ser ja ju framemot inflyttningsfesten såklart! :)

Annars, ja ska ja vara helt ärlig så tycker ja att de är rätt inressant och spännande hur livet ibland kan suga så j**la mycket skit helt enkelt, för att i en handvändning vara så positivt så de är så man vill kräkas.. Ja ja tror ni fattar hur ja menar.. Men tycker just nu att för att bara ha några timmar kvar av mitt 26 år, så kan bara 27 bli bättre, om inte så är de illa.. För just nu, är de inte alls bra, och ja mår väl rent logiskt sätt skit.. Men i skrivande stund så är de faktiskt ganska bra, de som är tråkigt är att man vet aldrig när de vänder bara.. Nu, om en minut, en timme imorn.. man vet aldrig.. Men ja hoppas att ja kan lova mig själv att mitt 27e år kommer bli 100 gånger bättre än va mitt 26e år varit, hoppas på mycket, får se va som händer, endast tiden kan utvisa..

Dags att bänka sig i soffan till Greys, antar att de blir o gråta en sväng, njuta av att ja bara har några timmar kvar som 26, och njuta av att imorn bara kan bli bättre..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0