13 år kvar till 40..

Idag känns de så himla mycket bättre.. verkligen :) Nej faktiskt ingen aningen än, man brukar inte känna sig så mycket äldre dagen D..

Ett tips är att inte äta knäckebrödsmacka vi datorn.. kan lätt bli smulor exakt överallt, stackars datorn.. :P

Sitter och lyssnar på Spotify just nu.. ska bara ta de lugnt tills ja börjar jobba.. ingen lust att göra nått speciellt idag, och de behöver ja ju inte, vilken tur ja har.. :)

Loggade in på FB, och hade 17 inlägg, tror ja måste fylla år oftare.. hahaha.. fast ingen ide och svara en o en,  bättre och skriva ikväll tack alla för gratulationerna, och ni som läser här, tack så mycket :)

Hur många presenter ja fick imorse, inte en enda men ja fick ett väldig trevlig väckning.. :) Och ja vet ju hur de är, så inte förväntat mig någon present heller.. De kommer kanske sen ist.. vi får väl se helt enkelt.. :) I år köpte ja mig ett par jeans i födelsedagspresent, ska även köpa mig en biljett till Lars Winnerbäck, sen hoppas ja på att kunna spara undan pengar till en resa, som ja hoppas att ja och min karl kan komma iväg på tillsammans.. Men just nu går de rätt segt me sparandet och ja de är ju som de är, ja väntar tills de är dags och deklarera :) Men ska försöka lägga undan lite pengar varje månad, behöver ju inte vara så himla mycket, är ju ändå inte tänkt att pengarna ska användas nu.. :) Och ja har en plan över var ja vill åka, men men önska får man väl alltid.. :)

Fick ju ett presentkort på Make Up Store på en personlig Make Up Lektion från mina mostrar och min morbror, de ska ja nog ta och utnyttja till nästa helg tror ja :) Ska se hur mycket fel man gjort under åren, förutom att ja inte har något bra ljus.. Ska bli intressant iaf, och ska bli kul och se om ja lär mig något nytt iaf :) och ja kommer ha de sminket på mig och inte åka hem och göra om som ja brukar.. :)

Nej nu är de dags för tvättislängning och en dusch och göra mig iordning.. :)

Mia.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis min favorit tjej..



åh jag har också gjort en sån där make up store sminking och de är jätte roligt.. :)



puss och kram

2009-10-15 @ 13:33:21
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0