Allt löser sig, så småningom..

Woaw.. de är tydligen intressant och läsa om hur dåligt andra mår ser ja.. kollar min statestik och efter att ja skrivit att allt inte är guld och gröna skogar så har läsarna skjutit i höjden, intressant iaktagelse.. hmm... men visst är de kul och känna att andra har de sämre än än själv eller att folk faktiskt mår lika dåligt som ni? Visst är de intressant när de träffar rakt mitt i prick? För ja har ju inte skrivit något av intressant värde istort sett alls, eller är de så att ni faktiskt tycker och finner min blogg intressant och läsvänlig? Undrar hur många intressant ja skrivit de senaste meningarna.. Rätt svar, 6 gånger..

Ja ja erkänner oxå att fylla 27 inte gör någon som helst skillnad med 26.. än så länge så är de lika som de var den sista månaden som 26, men ja är inte bitter, ja hoppas bara på att de ska vända snart.. verkligen! Men har kommit på en smart lösning, vi behöver börja om helt, starta om från början, då tror ja att de skulle bli mycket bättre, nytt och fräscht helt enkelt.. Men ja vet inte hur de ska gå till bara.. Ny bostad, ett nytt jobb, och bara börja om tillsammans och starta om, de tror ja skulle vara medicinen just nu, men som sagt.. Men ja tror de skulle lösa väldigt väldigt mycket faktiskt.. Är min tanke iaf..

Igår starta ja dagen med julmust i princip och avslutade den med julmust, himla bra dag helt enkelt, de är ju så himla gott!! Ja säger då de, Julmust!

Har ni någongång känt att de verkligen känns hopplöst och inte löser sig? Ja brukar alltid tänka att allt löser sig, alltid, men mitt hopp har liksom på nått sätt övergivit mig och ja undrar verkligen hur allt ska lösas, för just nu gråter mitt hjärta och bara vill att allt ska lösa sig på bästa sätt, och för engångsskull är de typ ingen förutom min sambo som faktiskt vet va ja talar om.. Men de måste vända snart, de måste verkligen de..

Idag började min dag med migrän, vilken härlig start på dagen, och efter att ha ätit två Voltaren T 50 så känns de bättre iaf, ja ja vet de tabletterna ska enbart tas mot min nacke och just nu mot min höft, eller Ischiasnerv.. Men de funkar någolunda mot huvudvärk oxå faktiskt.. De är så himla mycket som snurrar runt nu helt enkelt, så ja förstår om ja får lätt migrän och känner mig trött matt och slut.. Helt förståligt just nu.. Som ni märker inte så mycket till rosa moln just nu, men de kommer.. Hoppas ja.. verkligen..

Anyway, nu blir de väl ännu mer läsande och gotta sig i hur ja mår.. Varsågod ja bjuder på de, för en dag då vänder de, och då ska jag skratta DIG i ansiktet.. HA!

Mia.


Kommentarer
Postat av: Lena

Läser din blogg oavsett om de är positivt elr negativt.. Är för mig ett sätt att hålla mig uppdaterad om vad som händer..

Blir ju inte att man träffas så ofta o hinner typ inte prata när vi väl träffas.. Är ju i princip bara på jobbet vi ses o då har man inte direkt tid o stå o prata:(

Men jag håller på dig, klart de blir rosa fluff igen:)

Kram till dig tjejen

2009-10-18 @ 02:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0