The Story..

Har totalt snöat in på denna låt me Brandi Carlile.. Kommer väl lyssna mig sjukt trött på den.. men men.. Skulle vilja lägga upp så videon kom här, men ja är inte helt säker på hur man gör, så låter bli.. haha..

Chefen ringde nyss, börjar en timme tidigare än planerat, men de gör inte nått, för ja behöver timmarna och har ställt in mig på o jobba så de är bara bra, dessutom så trivs ja så sjukt bra på jobbet, så ja åker gärna dit en timme extra :) Min bästaste arb.kamrat tar semester från eftermiddagen och några dagar framåt, vilket är synd, är så himla kul och träffa henne, men hon behöver lite semester och komma bort från "kommunen" ett tag :)

Jaha, inte många dagar kvar nu, barnslig som ja är kommer ja ha nedräkning varje dag, men de gör inte nått.. och på söndag kommer mamma o pappa o co upp, så kanske man får paket oxå :) Inte för att ja önskar mig nått av mamma o pappa då ja fick en resa till kreta av dem, dessutom "all inclusive" så de vill ja bara att de kommer på fika.. Inte illa och få en utlandsresa i 27 års present.. :) Tackar jag för! Så nu har man fått massa mersmak igen då på o resa och se nya platser, så ja spar för fullt, vilket inte är så himla lätt, då de hela tiden kommer motgångar när de gäller ekonomin.. suck.. Men de kan ju bara bli bättre hoppas ja.. :P

Nej, kanske ska ta o hoppa in i duschen och värma upp mig lite, känner mig lite fryssen faktiskt.. Sen blir de o vika tvätt, äta lunch och återgå till vardagen..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0