En bra dag helt enkelt..

Idag har ja haft en trevlig dag, har druckit årets första JULMUST! De var så himla gott, äntligen, de enda goda tecknet på att julen kommer tidigt, mums! :) Ja har oxå än en gång insett att min ena arb.kamrat är den bästa man kan ha, hon är guld värd och får verkligen mig att må toppen, så himla glad att ja har henne! Du gör mig verkligen på bra humör, och TACK så himla mycket för blomman!! :)

Har känt i kroppen att ja är äldre idag.. hahaha... Inte alls, vilket skitsnack, känner mig inte alls äldre, däremot så är de den där ständiga smärtan som återkommer, tack för att den påminner mig om att ja lever.. :P

Skrev ja att ja häromdagen hitta ett hus som ja vill ha? Iaf så vore de så himla nice om vi kunde hitta ett hus tillsammans, som skulle vara vårat och flytta ihop i, de ser ja framemot, om de kommer o hända såklart.. Har någon konstig uppfattning i huvudet av att allt skulle kännas mer på riktigt, eller de är fel, de skulle kännas som om vi tog ett steg till :)

Nej, upp vi alldeles för tidig tid imorn, börjar sju.. så nu lär ja borsta gaddarna och pussa min sambo som redan sover gonatt, och hoppas på att imorn känns de ännu mer ljust..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0