Happy Halloween..

Phu.. suck.. Känner mig helt död idag, huvudet är inte alls me och de känns som ja drack tio öl igår och ett helrör.. typ.. Blev ett rätt rejält pass igår då ja började två och slutade halv tre, var hemma vi kvart över tre.. Känns att de var ett tag sen ja jobba sådär, och att ja jobba natt.. Men ja har en mycket förstående sambo som lät mig sova idag :) Men imorn älskling ska ja äta frukost me dig! :)

Ska ta och göra mig iordning för jobb snart igen då ja lär åka vi halv tre till affären, men ja slutar ju kvart över nio så de blir ju lätt som en plätt, hoppas ja iaf, vill inte skriva för mycket för man vet aldrig och me tanke på att ja inte fått nått svar av min kollega så verkar de fullt upp helt enkelt..

Min vän frågade om ja skulle ut idag, de hade varit så himla roligt, men de får bli en annan gång då ja inte alls orkar, ska bli skönt och komma hem och bara lägga mig i soffan och bara vara..

Var ju bjuden på maskerad idag, men blev inge av me de, får komma en annan gång ist..

En vän fick barn igår, grattis säger ja bara och lycka till me lilltjejen :)

Nej nu är de dags och göra sig iordning, och imorn fika me två underbara tjejvänner, ser framemot :)

Ha en trevlig lördag..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0