hösten är inte bra för mig..

Får bli ett till innan jobbet idag.. ja har så mycket i skallen som skulle behöva komma ut känner ja.. fast de har inte me någon annan o göra än mig själv, så de spelar inte sån stor roll, de är hjärnan som spökar igen, och ja vet att de beror på att de börjar bli höst, eller rättare sagt de är höst, då blir de så här.. Men känns bara drygt och hoppas att de släpper snart.. För ja orkar inte me att min hjärna ska vara schizofren just nu.. :P

Tur ändå att ja har alla runt mig som ja har, tack!

Älskar hösten på alla sätt och vis, men de finns en nackdel och de är just de här, så även om ja tycker hösten är hur bra som helst, så passar vintern och sommarn mig bättre då våren är likadan, men snart när de bara är mörkt ute då kommer de kännas bättre..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0