instabil..

Idag är ja sjukt instabil känner ja.. började redan igår när ja skulle sova.. suck..och ja känner att ja till 99 procent kommer få ett mindre utbrott snart faktiskt men ja hoppas att ja inte behöver för ja orkar inte.. och utbrottet skulle gärna lika kunna bli ett gråtutbrott där ja ligger på sängen och bara gråter nått åt de hållet känns de som.. men ja hoppas min sambo kommer hem me glada och positiva nyheter idag och är på jättebra humör.. vi får väl se hur de blir me de.. hoppas kan man ju alltid göra, annars tror ja att kvällen kommer sluta me att ja gråter mest hela tiden. De är så himla skönt och vara instabil, verkligen.. INTE!.. Men igår var de ju en bra dag iaf..

Nu har ja ätit den sista biten sockerkaka och sak snart ta och sätte mig i min bil som inte är helt hel :( och köra till leksand för och träffa min vän, var så länge sen.. Har även betalt Lars Winnerbäck biljetten idag :) Har sparat länge till de, dags och spara till resten av den kvällen oxå, vilket inte kommer gå så bra men kan ju försöka iaf, vi har iaf bestämt att vi ska dricka Daquiri.. :) mums.. Så vi får väl se, chaffören är bokad oxå, tror de kommer bli en väldigt bra kväll :) Ser framemot! Men först ska ja ta mig igenom November.. lycka till säger ja om de..

Dags och åka..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0