kanal 9..

Har lite tråkigt så sitter och läser min egen blogg.. :P visst är de intressant när man inte kommer ihåg vad man skrev igår typ.. Vet att ja varit sjukt duktig på att lägga upp nya inlägg nu.. I brist på annat tror ja.. :P Ja gör faktiskt andra saker än o interneta oxå, faktiskt de är sant.. Fångade en sån fin bild idag på min mobil när sonen gunga, så ja funderar faktiskt på och lägga upp den.. funderar på om ja ska börja lägga upp massa namn här nu, speciellt när ja inte har nå skvaller längre, fast skulle ja ha de en dag så kommer ja linda in de så ni inte fattar iaf.. Eller hur var de nu då..

Ja vela gärna sett på kanal 9 just nu då de visa Sjön Suger och Johan Glans skulle vara gäst, men till min upptäckt så märkte jag att vi har inte den kanalen, utan bara typ en miljon me andra kanaler.. så de fick till och hoppa över de helt enkelt.. Varför har vi inte den??! Måste ta reda på de här.. typiska I-landsproblem, men mest bara en fundering..

De andra två ligger sen länge och sover i soffan, då vi skulle se ICE AGE 3.. men de somna efter halv filmen så de är bara ja uppe, men den var nog den bästa, synd att ljudet var så dåligt bara.. Men de är toppen me vår nya DVD, då vi kan köra via usbminne.. perfekt, speciellt när mitt program på datorn verkar knarka.. mycke program som knarkar men.. Den är helt klart värt varenda krona, och den är sjukt bra! Nästa investering, nytt sourand eller hur de stavas.. Hemmabiosystem iaf, men de får komma sen.. Då är allt perkeft, de ska vara en upplevelse och se på film, värt varenda krona!..

Nu kanske ni tycker att ja babblar för mycket ist och inte hinner läsa alla inlägg, men de står inte nå mer intressant i de andra än va de gör i den här, för just för tillfället är de slut på misär, kommer väl snart igen men, och bara positivt HA! på er där fick ni era skadegläjande människor.. och ni andra, kan vara kul och läsa något positivt..

Positiva läsarantal, ökar på lite, fortfarande inte så stor koll, men kvittar.. Tack för att just DU läser mitt liv och mina åsikter.. haha.. eller nått, kommer väl inte öka särskilt mer drastiskt på antalet, men de gör inte nått, ja bara ventilerar mig här..  Ibland kommer de faktiskt några ljusa stunder och tankar.. Men just nu bara ett I-landsproblem, varför, VARFÖR, har vi inte kanal 9!!??!

Gonatt, uppdaterar en annan dag.. ( fyndigt va :) ) humor på låg nivå..

Haha..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0