Snart är de Jul..

Crap..

Drömde mardröm nu på morgon så ja kunde inte sova.. usch... trodde man skulle sluta me sånt när man blev äldre, men icke.. Så nu har ja ätit frukost, ska snart göra mig en kopp the, och sen försöka vila lite.. ingen lust oh göra någon nytta idag, då energin behövs till ikväll då de är sån där hockeypuckstävling.. Derby, och alla är verkligen tokladdade, utom ja, då ja inte bryr mig ett dugg över de där just nu, har så hila mycket annat i huvudet.. Typ en miljard me andra saker..

Låg o tänkte på julklappsköp igår innan ja skulle sova.. De är snart dags för de där igen, men i år får de bli lite annorlunda.. men de löser sig alltid.. Som allt annat haha.. De är så skönt att ja brukar avklara de där på en dag, ta allt på en och samma dag, himla skönt faktiskt.. Och de är väl mest skönt för mina bröder som bara behöver betala mig de som ja säger åt dem.. :P Brukar ta betalt för lunch oxå och lägga på de, för nått ska ja ju ha för att ja gör allt jobb.. Ingen lista brukar ja ha heller, de brukar komma automatiskt när ja står där på kupolen och handlar.. Är faktiskt väldigt roligt, men ja brukar göra de själv, så att ja kan fokusera ordentligt på min uppgift, men i år ser ja framemot att förhoppningsvis ta me mig min sambo och ha lite romantisk julklappshandling :) Vi får väl se hur de blir.. :) De är iaf dags snart..

Sitter på Spotify och lyssnar på BSBs senaste skiva.. Sådär om ja får ge mitt utlåtande.. Inte riktigt deras stil.. Men de kan väl inte låta lika i hundra år heller.. :P

Nej vila lite och spela lite spel på mobilen, då ja har ett som ja fastnade för när ja åkte till Kreta, och ja sitter verkligen fast, och verkligen irriterande då ja har tre banor kvar bara..men men.. tidsfördriv.. :)

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0