p-fest, IDOL och Greys..

Mycket händer, och samtidigt inget alls..

Har haft semester, som min kollega sa till mig, en välförtjänt semester, och att ja verkligen skulle unna mig, tack!

De var varmt, soligt och fint, kreta är ju en väldigt annorlunda ö, inte för att ja är så berest men ändå.. Först är de sand, grus och asfalt och turister.. sen längre in i landet är de som om man kommer in i filmen sagan om ringen me höga berg och djupa dalar.. Väldigt vackert.. Men nackdelen var ju att ja saknade min karl så himla mycket!

Skönt och vara hemma igen..

Veckan som varit har varit lite jobb och P-fest i lördags, väldigt trevligt :) Först förfest hos en av världens bästa kollegor! och sen lite bowling och sen middag dryck, förfest hos chefen, hela huset gungar, hem till henne och åt toast, jordens febertopp, somna och ja tack för en lyckad kväll! :) Gör vi igen snart hoppas ja, ser framemot julfesten, om de är så att man får vara me då :)

Imorn blir de som de ser ut en ledig dag, och ja har inte riktigt planerat nått alls egentligen, funderar på om ja skulle ta lite sovmorgon, plocka lite och bara vara.. Min vän ville fika på eftermiddagen, men som de känns just nu vill ja bara vara hemma, men imorn är en annan dag..

Annars händer faktiskt inte mycket alls, inte mycket jobb för tillfället, men de vänder snart hoppas ja, fann en hundring på golvet i lördags, så ja hoppas att ja vunnit på lotto oxå, bar några tusenlappar, de är väl inte så himla mycket att begära? :) Jaha.. ja vi får se hur de blir imorn.. :)

Nu ska ja se vilka två som går till finalomgångarna av IDOL..

På onsdag börjar Grey´s igen, ja säger bara missa INTE! har sett första minuterna på kanal5.se ojojoj säger ja bara!

Ser framemot och se Fringe igen, men lär väl dröja några veckor innan säsongen börjar igen..

Säger tack och gonatt!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0