Fräkt..

Dagens fräkhet är en dam som höll på o packa in sina grejer i påsar då en påse har gått sönder, så ger hon mig den och säger du kan väl ge mig en ny, för den här är sönder.. sure fine om de hade varit så, men påsen kom inte ens från vår affär, utan en annan i consernen, men inte gröna.. och dessutom så håller ju de inte hur länge som helst, men hon tyckte ja skulle ge en ny, och när ja sa att ja fast de är ju inte vår butik, så blev hon sur och sa ja ta en o femtio till då om du vill de.. Nu gjorde ja inte de, men hur kan man ta förgiet att man bara kan gå fram sådär?? Förstår mig inte på folk alls..

Vet inte om ja skrivit de tidigare, men den gifta mannen och hans fru ska flytta.. mycket intressant, fast ändå inte.. sen ja flytta så har ja tyvärr inte så mycket o skriva, för att tack o lov ja har inte koll på nått längre, vilket känns skönt!

Undra om spotify har reklamfritt ikväll..

Jaha, nej ja ska väl ta och göra mig iordning för en kväll nykter i "stan" för ja ska vara chaufför och jobba imornbitti.. men ja känner inte för och sitta bara hemma heller..

Puss och trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0