framåt..

Just nu känns de bättre iaf.. framåt.. De kan ju som sagt inte bli sämre iaf.. så de är ju positivt, alltid något bra i de negativa.. :P eller.. Min dag har varit fram och tillbaka hela tiden, men ja vet ju va ja vill och va ja känner så de är egentligen inte nå problem, vi måste bara få de och fungera i praktiken.. Så lättare sagt än gjort ibland.. Hoppas på de bästa, och får se va de blir i slutändan..

Funderar om ja ska lägga upp lite bilder nu på min dator.. men vi får se.. Herrn har besök och de ska titta på hockey, vilket inte intresserar mig särskilt mycket.. Så ja lär ju sysselsätta mig me nått, men sova kanske är ett alternativ, ja vet inte.. hmm.. :)

De ligger ett leende och gror iaf, vilket är positivt efter dessa jobbiga 24 timmar.. Efter regn kommer solsken..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0