Nu sticker ja för en sväng..

Sitter i soffan och har precis ätit frukost.. detta kommer bli en lång dag, mycket bilåkande, och lite flygplansåkande.. Ja kan helt ärligt erkänna att ja är nervös.. Väldigt mycket nervös faktiskt, över väldigt mycket, mest resan, men har en obehaglig känsla över när ja kommer hem, fast ja hoppas bara de är inbillning i hjärnan, för ja vill gärna ha de bra när ja kommer hem.. Men nervös är väl inte så konstigt egentligen då ja vet hur ja tycker om o flyga, och me en tokförkylning så vet ja att de kommer bli ett helvete för mina trummhinnor, som i normalt fall inte alls brukar tycka de är så roligt.. men men.. ja hoppas på de bästa! Och ja kommer ju toklängta och toksakna min Darling här hemma, gud va ja kommer sakna dig!!!!!!!!!!!!!! Men kommer hem igen om en vecka och en dag, då kommer ja tokkrama dig och kyssa dig för ja kommer ha längtat ihjäl mig efter dig!!

Har försökt och packa lite, men de slutar ju alltid me att man har FÖR mycket me sig... så ja ska rensa ut lite, och de ja tänkte ha på mig idag, är lite för kallt så de blev lite mer plats i väskan :) Nej nu tar ja semester från vardagen och hoppas verkligen att ja blir frisk snarast så ja kan jobba nästa vecka igen! Har inte tid och vara sjuk!

Så ja säger hejdå till vardagen, välkommen semester, kommer tänka på DIG varenda sekund!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0