plastbrist och krukbrist..

Är ledig idag, har inget speciellt planerat alls, ska åka iväg och köpa lite fisk till nya fina aquariumet, får se om de överlever.. vet dock fortfarande inte va ja ska göra me de andra guldfiskarna.. förstår om inte nån vill ha sånna, men ja vill inte bara att de ska dö heller.. De kanske kan byta in dem mot nått på zoo.. men de känns inte bra de heller.. suck..

Har planterat in lite murgrönor utefrån, får se om de tar sig, hoppas de.. Bara tre kvar, men platsbrist och krukbrist sabbotera för mig.. så lär tänka lite.. Har även hunnit städa lite, och slängt i tvätt, satt igång diskmaskinen och varit ganska effektiv, men är de inte typiskt att man måste göra allt just den dagen man är ledig, för vara ledig och bara ta de lugtn, tror inte de funkar..

Har bjudit hem en vän på middag ikväll, får se om hon kan komma, känner mig urusel som har varit så dålig på och hört av mig igen, fast och andra sidan är ja väl lika dålig till alla mina vänner så var de bra me de, men ja försöker iaf.. Jaja, de visar sig, tänkte iaf laga nån mat och se IDOL :) Glad att de har börjat igen, men är ju så känslig så ja gråter ju typ jämt.. suck..

Sen vi gjorde om här hemma me köket och vardagsrummet, så börjar de kännas ännu mer hemtrevligt här, känns mycket bra :) Nu börjar vi få till ett hem tillsammans, så de känns bra, men de tog ett tag oxå.. typ tio månader, kan inte fatta att ja har bott här i ett år i december, känns som de var nyss ja flytta, snacka om att tiden går fort, helt galet.. Känns jättekonstigt men tiden har verkligen bara sprungit iväg, men shit va de har hänt saker i år oxå.. Nytt hem och nytt jobb och ja ja hoppas att de här håller i sig.. :) Nu är de bara min kära Parisresa ja vill åka på, men ja har insett att de antagligen inte blir av, men drömma kan man ju alltid göra..

Nej nu ska ja fixa håret och åka iväg och titta på fisk och försöka bestämma va vi/jag ska äta till middag, lutar åt lite lövbiff.. hmm vi får se då..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0