Sjuk snorunge..

Mia har en jättefin sovande karl brevid mig.. Som ja älskar honom, tror inte han förstår hur mycket bara.. :)

Den här dagen har verkligen sugit rejält.. Vakna och mådde som ett lass skit, men trodde de var för gårdagens bravader, men när ja spydde för tredje gången så insåg ja att ja nog var sjuk.. Sagt och gjort så låg ja i fosterställning typ hela dagen och skakade me benen för att avdistrahera mig från magen, hatar verkligen magsjuka, men men.. Ringde chefen och sa att ja inte kommer, och de känns ju verkligen surt då ja ska vara ledig en vecka på tisdag.. men eftersom ja spytt hela dagen så vill man ju inte smitta de andra.. När de gick över så kom jordens dunderförkylning så nu sitter ja och snorar ist.. suck.. Men som min samob sa tur att de kom nu och inte på tisdag, och de har han rätt i.. Så nu är de full kurering som gäller, och snart dags för massa sömn.. hoppas på att febern inte dyker upp bara.. Tycker synd om mina öron om ja ska flyga oxå, men ja klagar inte, och de ska faktiskt bli skönt me lite sol och värme, dock önskar ja verkligen att min karl kunde vara me! Men ja de är ju som de är, men önskar verkligen att han var me mig!

Har suttit på eftermiddagen och letat resor eller ja min karl har gjort de, ja har mest legat i soffan och inte gjort nått.. Får se om vi kanske kan spara till o åka i vår.. de vore så himla trevligt! Men vi skulle behöva komma iväh en sväng innan dess och verkligen bara rå om varann! De skulle vi behöva..

Nej nu säger ja gonatt och hoppas på att dagen imorn blir bättre, och att ja kan åka o hämta min nya telefon :) men vi får se, lär packa lite oxå, måste ju ha me mig nått iaf och tvätta lär ja ju göra så de finns nå rent..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0