surprise..

Mia får surprisesemester på tisdag.. :) Fick frågan av min mamma om de kunde få bjuda me mig till Kreta en vecka, nästa vecka.. Tacka nej först då ja trodde de skulle bli problem me jobbet och byta och så, men ringde min chef och chansa och inge problem, och ringde mamma och fråga om ja fortfarande fick följa, och de fick ja.. så på tisdag får ja tydligen semester.. Skulle vilja och ja hoppas att min karl kan följa me oxå.. men vi får väl se.. men hoppas kan man ju alltid göra..

Ikväll blir de IDOL och nu dricker ja the och kurerar halsen, känns som om ja håller på o blir sjuk.. men kanske bara halsen som krånglar.. hoppas iaf.. är väl mest trött antar ja..

Vi eller ja min sambo har indag inhandlat fiskar, fast ja var me oxå såklart till aquariet, och de blev himla bra, ska i me nån sort till, men vi måste aklimatisera dessa lite först tror ja... :) Får man ingen katt så..

Nej nu ska ja kurera mig lite och hoppas att min darling följer me till Kreta..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0