förkylning..

Tror bestämt att jag har fått en släng av någon slags förkylning som jag absolut inte gillar.. Den har på något sätt lyckats med och sätta sig i halsen och mellan halsen och öronen, samtidigt som jag känner att jag egentligen borde känna mig tjockare i hals och näsa än vad jag är, och tror bestämt att den tyvärr har lyckats satt sig på balanssinnet.. då jag är yr i huvudet och känner mig borta.. mer än vanligt då såklart.. Fast jag borde ha anat de igår, då jag kände att jag hade ont i magen och mina förkylningar brukar börja där någonstans.. Men men de blir säkert bättre när jag kommit till jobbet och har arbetat ett tag kan man ju hoppas..

Har till och med fått ha i honung i theet idag, något som jag väldigt sällan gör, men idag kändes de välbehövligt, och de var helt ok men tror inte att de är något jag kommer fortsätta med utom i nödfall då de blir en helt annan sötma än socker.. :)

Nu bara springer kl iväg och om ungefär fem minuter vore de jättebra om jag satt i bilen, vilket känns som tveksamt fall faktiskt men lunch är viktigt.. :P Sen börjar ja ju inte förns halv tre så..

Som de ser ut just nu blir de kryssning med jobbet på onsdag, de vore jättenice faktiskt och bara komma iväg för en sväng, så förkylningen jag har verkligen inte tid med dig, försvinn!

Nej off to work..

Mia.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0